Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2013 10:00 - Изненада
Автор: westboy2211 Категория: Други   
Прочетен: 149 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2013 14:07


Беше неделя сутринта.Събудих се от пищящия звук на алармата.Шумът ме раздразни и заблъсках часовника,когато спря се
обърнах да спя по лице и напипах нещо меко.Беше толкожа приятно като да стиснеш плюшена играчка.Помислих,че е възглавницата.
Отворих очи и видях красиво момиче с дълга черна коса,а лицето и беше като на ангел,бузите и бяха зачервени и беше
затворила очите си защото и бях стиснал гърдата.Макар,че тя се усмихваше и явно и беше приятно,аз бях в шок,че бях
направил нещо такова.Бях хем развълнуван хем объркан.По едно време чух тънък гласец идващ от нея.
-Какво има?Защо спря?
В този момент се осъзнах и си махнах ръката от гърдата и.
-Какво има,добре ли си?-продължаваше да ме пита загрижено тя
Отдръпнах се малко назад и и се извиних за това
-Няма проблем-отвърна усмихваики се и се згуши в мен,беше ми приятно,но се отдъпнах на страна и я попитах:
-Извиняваи,но коя си ти?
-Как коя съм?-отговори с учудване
-Добре ли си Дани?-попита ме тя като се опитваше да се доближи
Бях объркан,откъде ли знаеше името ми и какво прави в леглото ми.
-Да,но не те познавам?
-Та-а ако може да ми кажеш коя си и откъде ме познаваш-попитах я като така се опитвах да проумея ситуацията
-Аз съм Лизи.Гаджето ти.
В този момент станах от леглото да помисля.Тогава единственното което ми мина през ума беше,че тя ми е съученичка.
Тя стана от леглото,беше само по гаштички без сутиен,доиде при мен,опря гърдите си в мен,затвори очи и ме целуна,
после ми се усмихна и опря глава на мен.
Прегърнах я,усмихнах се и я целунах.Още не знаех какво става,но бях щастлив.Тогава разбрах,че неискам и да разбера.

 


Тагове:   изненада,   радост,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: westboy2211
Категория: Други
Прочетен: 4037
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930